שיר אלמליח

זכיתי בתינוק ממש נוח הוא קם בלילה רק פעם אחת חודשיים וחצי אחרי לידת בנה הבכור אלמליח חוזרת לדגמן משחזרת את המסע הקשה שעברה כדי להפוך לאמא ומגלה האם היא ובעלה מתכננים לשוב לאיטליה. שיר אלמליח ומייקל זנזורי אפריל 2019 צילום.


Pin On Laci

איפור כשגרתי בצפון הייתי מתאפרת בכבדות ולא יצאתי מהבית בלי מייק אפ סומק מסקרה ואודם.

שיר אלמליח. שיר אלמליח אם גם אתם הסתכלתם על התמונות וחשבתם לרגע שמדובר בדוגמנית שיר אלמליח אז תנו לוואלה. שיר אלמליח התחתנה בפעם השנייה כאשר מדובר באהבת אמת כנראה שאין צורך לחכות - כמו במקרה של הדוגמנית היפהפייה שצעדה הערב בשמלת כלה לעברו של בן הזוג בחודשים האחרונים מייקל זנזורי. אחרי נטע אלחמיסטר אגם רודברג מגי אזרזר ונועם פרוסט שהתחתנה בחמישי האחרון הגיע תורה של הדוגמנית שיר אלמליח בת ה-29 שנישאה אמש שני בפעם השנייה לאיש העסקים הישראלי איטלקי מייקל זנזורי בן ה-32.

האקסית של אלרואי כהן החליטה לגלות מדוע פורקה החבילה בראיון לרדיו דרום והדהימה. את מכירה אותי כל כך טוב ויודעת שמבחינתי גירושים שניים זה כישלון. הדוגמנית הלוהטת שיר אלמליח נמצאת ב ימים אלה באיים המלדיביים חוגגת את יום הולדתה ה- 28 יחד עם בן זוגה צלם האופנה האיטלקי גוזף קראדו שהשקיע בבחירת ליבו בחופשה מפנקת.

שיר אלמליח בת 25 נשואה דוגמנית ופרזנטורית של סופט טאץ. שיר אלמליח כותבת לסבתא קולט שנפטרה מיד אחרי המפגש האחרון שלהן. הסוד של שיר אלמליח לגוף חטוב בלי להיות רעבה.

שיר אלמליח צילום. מתוך עמוד האינסטגרם של שיר אלמליח מתוך instagram החלטתי להביא לרפאלי שלי עוד אח מאותו האבא. שיר אלמליח חשפה את הסיבה האמיתית.

עדו לביא עד עכשיו עליתי 12 קג וזה ממש סבבה כי אני מקבלת כל קילו באהבה מצהירה שיר אלמליח מי שנחשבת לאחת מהדוגמניות המובילות בישראל. לא יודעת אם אתחתן בשנית. לראשונה מאז הפרידה.

היא מקפידה להתאמן חמש פעמים בשבוע אוכלת לפי תפריט קפדני שקבעה עבורה נטורופתית עושה פעמיים בשבוע פילינג ועסוקה מאוד בקידום הקריירה שלה. סלבס 080321 זמן קריאה. איך יגיבו החברים מה קשור.

זה גוף חדש ואני נהנית ממנו לגמרי ויודעת שהרוב ייצא עם התינוק אז הכל טוב. הלם בביצה ימים ספורים אחרי שחשפה כי היא והגרוש שלה מייקל זנזורי חושבים לעשות ילד משותף נוסף בהורות משותפת נראה שהתינוק מספר שתיים של שיר אלמליח. כזכור שיר אלמליח ילדה את בנה הבכור לאחר שעברה לפני חתונתה שתי הפלות לא מתוכננות ובהיריון הזה היא נקטה בכל.

סלבס להרגיע אתכם ולהסביר לכם שלא מדובר בדוגמנית המצליחה אם כי במישהי שממש ממש דומה לה. בעלה והכדורגלן בדימוס אלרואי כהן פרש בזמנו כידוע מעולם הספורט והחל בזמנו לשמש כמנהלה האישי. כשהגעתי למרכז ראיתי שהכל יותר נינוח ופחות מתאמץ והתחברתי לזה.

הישראלית העסיסית שבתקופה האחרונה משקיעה את רוב זמנה בטיפוח קריירה. עשור של זוגיות דביקה שהחלה עוד בבית הספר והמשיכה לנישואים הסתיימה כאשר אני שיר אלמליח אחת הדוגמניות המצליחות במדינת ישראל נפל דבר והיא סיימה את הקשר ויצאה לדרך חדשה. אינסטגרם בר רפאלי כבר עשתה את זה גם מורן אטיאס סימנה וי - אך כעת הגיע תורה של הדוגמנית הלוהטת שיר אלמליח להוסיף עוד הישג לרזומה.

שיר אלמליח לא נחה לרגע ומספרת על כך בכתבה לזמנים בריאים של ידיעות אחרונות. 0937 27082021 ליעד בן צור. צילומים נועזים עבור אחד המגזינים הנחשבים באיטליה.

לחצו כאן לכל הפרטים. אלמליח בת ה-30 ש התחתנה השנה עם איש הנדלן. שיר אלמליח התגרשה באופן רשמי.

אחרי הפרידה והלידה הדוגמנית קיבלה גט ממייקל. שירלי שיר אלמליח בת הזוג של אליקיר קובי פרג מגיעה לבקר בחדר ההלבשה. נכון מייקל ואני התגרשנו אנחנו חברים אנחנו מסתדרים והולכים.

אבל בחרתי ללכת עם הלב שלי ואני יודעת שזה גם מה שאת היית מייעצת.


שיר אלמליח בקמפיין לוהט Fashion One Piece Supermodels


שיר אלמליח ההורסת מצטלמת לגקי הו Shirelmaliach Jackieo Il Talbuba Hai Hair Hair Color Style


שמלה הורסת וחליפה לבנה מה שיר אלמליח לבשה בחתונה Wedding Dresses Romantic Wedding Dress Long Sleeve Dream Wedding Dresses


Pin On Modles


איפה קנית מאיפה הז קט של נועה קירל והתיק של שיר אלמליח


הפטריה תמונות ללא צנזורה של שיר אלמליח שפורסמו היום מעוררות סערה ברשת Backless Dress Formal Formal Dresses Fashion


שיר אלמליח בקמפיין לוהט Fashion Women Celebs


Pin On Pictures


לביבות לוהטות מקים קרדשיאן ועד שיר אלמליח Israeli Girls Got The Look Girl


שיר אלמליח חיפוש ב Google


שיר אלמליח חיפוש ב Google Crochet Bikini Pretty Swimwear


שיר אלמליח חיפוש ב Google


שיר אלמליח חיפוש ב Google Model Agency Model Women S Blazer


איפה קנית מאיפה הז קט של נועה קירל והתיק של שיר אלמליח


Tank Top Fashion Fashion Women


Pin On Modles


שיר אלמליח חיפוש ב Google Bikinis Swimwear Strapless Bikini


Pin On Modles


שיר אלמליח אני לא הולכת עם כל אחד

close